Zdecydowałem się na stworzenie eleganckiego, minimalistycznego stylu .
Kolorystyka czerni, bieli i odcieni szarości nadaje designowi powagę i prestiż. Przenikanie szarości w identyfikacji wizualnej jest związane z barwą metalu, który jest produktem tej marki. W projektach poszczególnych elementów identyfikacji wizualnej postawiłem na minimalizm i geometrię, aby stworzyć spójny i nowoczesny wygląd.
Geometria w projektowaniu logo.
Wszystkie litery w logo zostały stworzone z geometrycznych figur, co nadaje im unikalny i oryginalny wygląd, a także nawiązuje do produktów oferowanych przez tę firmę.
Opracowałem brandbook marki Extral na potrzeby rozwoju strategii marketingowych firmy..
Moim zadaniem było opracowanie wytycznych księgi znaku, dzięki którym prężnie działający w firmie dział marketingu będzie mógł samodzielnie tworzyć mniejsze formy graficzne. Brandbook stanowi podręcznik dla specjalistów marketingu zatrudnionych w firmie.
Komunikacja marki w transporcie.
Nie tylko flota marki, ale również środki transportu, takie jak kontenery przewożone koleją czy transportem wodnym, stały się nośnikami identyfikacji wizualnej. Dla marki Extral Aluminium zwizualizowałem minimalistyczne oznakowanie zewnętrznych nośników reklamy.