Tworzenie logo od podstaw.
Dla marki Cruz Verde stworzyłem projekt, który miał przede wszystkim prosty i zrozumiały przekaz dla odbiorców. W procesie prototypowania różnych rozwiązań kierowałem się tym, by stworzyć coś, co będzie wyróżniać tę markę na tle innych. Efekt końcowy został bardzo pozytywnie odebrany.
Logo które łączy w sobie symbol łapy zwierzęcia z grupą lekarzy weterynarii.
Chciałem, aby logo było jednocześnie nowoczesne i unikatowe, dlatego zdecydowałem się na połączenie tych dwóch elementów. Efektem końcowym jest logo, które jest nie tylko estetyczne, ale również przekazuje ważny przekaz dla klientów kliniki - że mogą liczyć na profesjonalną pomoc dla swoich zwierząt.
Dla klienta stworzyłem prosty system infografik, który miał za zadanie ułatwić przekaz i zapewnić prostą i intuicyjną obsługę strony internetowej.
Aby to osiągnąć, zastosowałem spójne ikony, które zostały wykorzystane we wszystkich materiałach reklamowych i na stronie internetowej klienta. Efektem była wzorowa komunikacja marki z odbiorcami.
Stworzyłem responsywną stronę internetową dla osób poszukujących pomocy w opiece nad swoimi pupilami.
Projektując stronę, skupiłem się na jej użyteczności dla odwiedzających, tak aby była łatwa w nawigacji i przyjazna dla użytkownika. Dzięki temu każdy, kto odwiedzi stronę, będzie mógł łatwo znaleźć potrzebne informacje i skorzystać z oferowanych usług.
Przy projektowaniu identyfikacji wizualnej kliniki weterynaryjnej Cruz Verde z Madrytu zadbałem o to, by kolorystyka była spójna ze światowymi oznaczeniami branży weterynaryjnej.
Wiedziałem, że ważne jest, aby marka ta wpisywała się w ogólną świadomość odbiorców, dlatego oparłem projekt na trzech kolorach, które są rozpoznawalne w tej branży na całym świecie.
Zaprojektowałem funkcjonalność strony tak, aby odwiedzający mogli szybko i łatwo poruszać się po mapie witryny w poszukiwaniu właściwych podstron.
Aby to osiągnąć, stworzyłem wiele spójnych ikon graficznych, które umożliwiają intuicyjne poruszanie się po stronie. Dzięki temu użytkownicy mogą szybko znaleźć to, czego szukają, co z kolei zwiększa ich zadowolenie z korzystania z witryny.

Zobacz kolejny projekt

Heyoga
Jako grafik byłem od początku z marką Heyoga, odpowiadając za cały proces brandingowy.
Energia na wyciągnięcie ręki
Zaprojektowałem plakaty oraz ulotki zachęcające do skorzystania z usługi. W ramach kampanii zostały także przygotowane reklamy w formie banerów internetowych oraz posty na portalach społecznościowych.
Daimley
Miałem za zadanie przygotować layouty szaty graficznej dla nowej strony firmy Daimley, specjalizującej się w obszarach HR.
Extral Aluminium
Firma jest nowoczesną prasownią profili aluminiowych z wieloletnim doświadczeniem i od 2008 roku produkuje profile aluminiowe i komponenty, które dostarcza swoim klientom na rynek europejski.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
Chirurgia Plastyczna Dr Szychta
Jako grafik, miałem przyjemność współpracować z marką Chirurgia Plastyczna dr Szychta, która działa zarówno w Polsce jak i Stanach Zjednoczonych.
Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
Webeco
Przy projektowaniu strony dla firmy WEBECO, która działa w branży informatycznej, zrealizowałem projekt graficzny strony typu landing page dla nowoczesnej aplikacji dla biznesu. Aplikacja ta oferowana przez WEBECO to nowoczesne rozwiązanie informatyczne dostosowane do potrzeb biznesowych.
Mazda
Projektowanie logo dla takiej marki jak Mazda Mirai Motors było wyzwaniem, ponieważ musiało ono odzwierciedlać spójny wizerunek znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.
Atomed
Od wielu lat współpracuję z Poradnią Wielospecjalistyczną Atomed, której targetem są nie tylko pacjenci wymagający profesjonalnej opieki w chorobie, ale też osoby zdrowe, uprawiające czynnie różnego rodzaju sporty.
Powrót w górę