Prototypowałem logo dla nowych produktów kosmetycznych, które nawiązywało do naturalnego pochodzenia składników używanych w produkcji.
Postawiłem na minimalizm i proste, techniczne linie, aby podkreślić naturalność i wysoką jakość tych kosmetyków. Sygnet, który stworzyłem, komunikuje roślinne pochodzenie składników, co jest ważnym elementem marki tej firmy.
Minimalizm był głównym założeniem projektów identyfikacji wizualnej dla marki kosmetyków Asalee.
Białe tło odzwierciedla czystość produktów, a zielone logo komunikuje ich naturalne pochodzenie. Proste i przejrzyste projekty nawiązują do prostego składu kremów, których receptura nie zawiera ukrytych dodatków. Takie podejście do projektowania jest odzwierciedleniem obecnych trendów w grafice.
Zaprojektowałem opakowania kosmetyków Asalee tak, aby wyróżniały się na tle barwnej konkurencji na sklepowych półkach.
Pomimo pozornej transparentności identyfikacji wizualnej, te opakowania są bardziej widoczne wśród natłoku barw innych kosmetyków. Celem tej szaty graficznej było kontrastowanie z opakowaniami innych marek, co w tak wielkim kosmetycznym asortymencie jest niezwykle trudnym zadaniem, ale udało mi się to osiągnąć dzięki starannemu projektowaniu i dopracowaniu szczegółów.