Maksimum informacji w ulotce A4.
Format A4 pozwala na umieszczenie maksimum informacji w ulotce dwustronnej. W tej realizacji doskonale pokazałem, jak dużo treści można umieścić w tej przestrzeni.
Przejrzysty i czytelny projekt graficzny.
Projekt graficzny musi być przejrzysty i czytelny, zwłaszcza jeśli zajmuje on mniejszą powierzchnię reklamową, ale zawiera dużo tekstu. W takiej sytuacji, najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie tabel, kolumn, kolorów oraz ikonografii, które ułatwiają odczytanie informacji. W tej realizacji udało mi się stworzyć przejrzysty i czytelny projekt graficzny, korzystając z brandowych kolorów marki.
Białe tło jako sposób na przejrzystość projektu graficznego.
Białe tło jest doskonałym rozwiązaniem, jeśli chodzi o projekt graficzny ulotki z dużą ilością tekstu na małej powierzchni. Kolor ten nadaje wizualnej czystości nawet przy pozornym chaosie informacyjnym, dzięki czemu ulotka staje się przejrzysta i łatwa w odbiorze.
Skuteczne projektowanie kart produktowych z wykorzystaniem ikonografii.
Projektując karty produktowe lub ofertowe, zawsze pamiętam o eksponowaniu ważnych haseł oraz punktowaniu istotnych informacji za pomocą ikonografii, która ułatwia odbiorcy znalezienie najważniejszych treści. Dzięki zastosowaniu jedynie brandowych kolorów zapisanych w Księdze Identyfikacji Wizualnej, marka jest natychmiast rozpoznawalna.

Zobacz kolejny projekt

Pastuchy Producent Ogrodzeń Elektrycznych
Pastuchy to marka zajmująca się sprzedażą produktów dla rolnictwa. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment dostosowany do potrzeb rynku rolniczego. Dzięki swojej wyspecjalizowanej branży, marka Pastuchy ma nieograniczone możliwości projektowe, co widoczne jest w jej charakterystycznej identyfikacji wizualnej.
Paka Architekci
Jako projektant odpowiedzialny za stworzenie identyfikacji wizualnej marki Paka Architekci, przeprowadziłem cały proces od podstaw.
Jet Reports
Dla marki Jet Reports (Jet Global), działającej w sektorze raportowania i analiz biznesowych, wykonałem pełny employer branding.
Mercaton
Projektowałem rozbudowaną i funkcjonalną, responsywną stronę internetową dla marki Mercaton, alternatywnej spółki inwestycyjnej, której misją jest pomnażanie kapitału od Inwestorów poprzez lokowanie go w spółki z branż takich jak: recykling, gaming, FMCG i nowoczesne systemy wspierające przemysł.
Ekobak
Projekt dla marki EKOBAK był dla mnie bardzo interesujący, ponieważ firma ta działa w szeroko pojętym obszarze ochrony środowiska, co jest bliskie moim osobistym wartościom.
Cybernuta
Stworzyłem identyfikację wizualną dla platformy edukacyjnej Cybernuta, która szybko stała się rozpoznawalna w przestrzeni publicznej i w Internecie.
Virtual Technologies IT
Virtual Technologies to polska marka z branży IT, która dostarcza szereg rozwiązań informatycznych tworzonych na potrzeby rynku.
Happy Time Centrum Turystyczno Rekreacyjne
Miałem przyjemność zapewnić stałą opiekę w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej dla firmy Happy Time, zajmującej się organizacją obozów dla dzieci i młodzieży, nauką pływania oraz wyjazdami integracyjnymi i wycieczkami.
Qalcwise
Jako grafik miałem przyjemność zrealizować projekt poligrafii dla marki Qalcwise, specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu IT i będącej liderem w tej branży.
Sieć punktów Lombard Kantor
Zająłem się kompleksowym projektem strony internetowej dla marki Lombard Kantor, specjalizującej się w obsłudze bezpiecznych transakcji walutowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm.
Powrót w górę