Maksimum informacji w ulotce A4.
Format A4 pozwala na umieszczenie maksimum informacji w ulotce dwustronnej. W tej realizacji doskonale pokazałem, jak dużo treści można umieścić w tej przestrzeni.
Przejrzysty i czytelny projekt graficzny.
Projekt graficzny musi być przejrzysty i czytelny, zwłaszcza jeśli zajmuje on mniejszą powierzchnię reklamową, ale zawiera dużo tekstu. W takiej sytuacji, najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie tabel, kolumn, kolorów oraz ikonografii, które ułatwiają odczytanie informacji. W tej realizacji udało mi się stworzyć przejrzysty i czytelny projekt graficzny, korzystając z brandowych kolorów marki.
Białe tło jako sposób na przejrzystość projektu graficznego.
Białe tło jest doskonałym rozwiązaniem, jeśli chodzi o projekt graficzny ulotki z dużą ilością tekstu na małej powierzchni. Kolor ten nadaje wizualnej czystości nawet przy pozornym chaosie informacyjnym, dzięki czemu ulotka staje się przejrzysta i łatwa w odbiorze.
Skuteczne projektowanie kart produktowych z wykorzystaniem ikonografii.
Projektując karty produktowe lub ofertowe, zawsze pamiętam o eksponowaniu ważnych haseł oraz punktowaniu istotnych informacji za pomocą ikonografii, która ułatwia odbiorcy znalezienie najważniejszych treści. Dzięki zastosowaniu jedynie brandowych kolorów zapisanych w Księdze Identyfikacji Wizualnej, marka jest natychmiast rozpoznawalna.