Najważniejszym zadaniem było uzyskanie kompromisu dla wspólnej identyfikacji wizualnej.
W przypadku tej realizacji, projektowałem w oparciu o bazową kolorystykę zawartą w księgach identyfikacji wizualnej Klienta, co pozwoliło na stworzenie spójnej szaty graficznej dla materiałów poligraficznych.
Spójna identyfikacja wizualna jest niezwykle ważnym elementem w budowaniu świadomości marki.
W przypadku tego projektu moim zadaniem było stworzenie wspólnego brandu dla dwóch marek. W projekcie poligrafii zachowałem minimalistyczny design, który został wzbogacony o indywidualną infografikę. Dzięki temu materiały promocyjne są spójne i wyróżniają się na tle innych, co pozytywnie wpływa na świadomość odbiorców o marce.
Projektując poligrafię i druk dla marki Qalcwise, zwracałem szczególną uwagę na detale, które mogą podkreślić prestiż tej firmy.
Dlatego wybrałem papier o gramaturze 350g, pokryty folią soft touch, oraz zastosowałem uszlachetnienia, takie jak lakier UV na wybranych fragmentach grafiki. Dzięki temu folder Qalcwise wyróżnia się nie tylko nowoczesnym designem, ale również wysoką jakością wykonania.