Moim celem przy realizacji tego projektu było stworzenie atrakcyjnej i nowoczesnej komunikacji marketingowej, która będzie wyróżniać tę markę na tle konkurencji.
Aby osiągnąć ten efekt, zadbałem o dobór kolorystyki zgodny z panującymi trendami oraz stworzyłem prostą i techniczną formę logo, które stało się fundamentem całej identyfikacji wizualnej. Siłą tożsamości wizualnej tej marki jest minimalizm, czysta i przejrzysta forma oraz jasna komunikacja przeznaczona dla tej branży. Udało mi się stworzyć atrakcyjną i nowoczesną identyfikację wizualną, która przyciąga uwagę i pomaga budować pozytywny wizerunek marki.
Jako projektant zawsze rozpoczynam proces twórczy od opracowania logotypu, który jest pierwszym krokiem do spójnej identyfikacji wizualnej.
Ważnym elementem jest dobór kolorystyki, wybór typografii i czcionki, które będą odgrywać kluczową rolę w następnych krokach projektowania identyfikacji wizualnej marki.
Skupiłem się na minimalizmie, który ubrany został w luksusowe odcienie złota i czerni.
Klasyczne zestawienie tych dwóch kolorów sprawdza się nawet w najbardziej nowoczesnych projektach i doskonale oddaje charakter tej marki.
Profesjonalizm marki powinien być zawarty w identyfikacji wizualnej, co pomaga zbudować rozpoznawalność w konkurencyjnym świecie.
Dlatego przy projektowaniu strategii komunikacji marki Paka Architekci, skupiłem się na komunikowaniu prestiżu firmy poprzez dobrze przemyślane elementy identyfikacji wizualnej.
Minimalistyczne oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne marki to priorytet, jaki postawiłem sobie na początku projektowania.
Dzięki temu logo marki zostało zastosowane również w oznakowaniu firmy, co sprawiło, że identyfikacja wizualna w przestrzeni publicznej stała się klarowna.

Zobacz kolejny projekt

Weldteam
Firma Weldteam jest europejskim liderem w branży spawalniczej, oferując najlepsze rozwiązania i technologie spawalnicze. Współpracuje ona z największymi światowymi markami z sektora przemysłu ciężkiego, dzięki czemu zdobyła zaufanie wielu klientów.
Virtual Pass
Jako projektant graficzny, miałem okazję pracować nad marką Virtual Pass Safety Token, która jest narzędziem do dwupoziomowej autentykacji oferowanym przez polskiego dostawcę rozwiązań IT - Virtual Technologies IT.
Weldteam Sklep
Zaprojektowałem rozbudowany sklep internetowy dla marki Weldteam, lidera w dostarczaniu rozwiązań i technologii spawalniczych.
Heyoga
Jako grafik byłem od początku z marką Heyoga, odpowiadając za cały proces brandingowy.
TUZ Ubezpieczenia
Moim zadaniem było stworzenie przejrzystego i czytelnego projektu graficznego, który zaprezentowałby ofertę ubezpieczeniową w sposób atrakcyjny dla odbiorców.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
Asalee
Miałem przyjemność zaprojektować identyfikację wizualną dla nowo wprowadzanej na rynek marki kosmetyków Asalee.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Emiter
Marka specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu elementów do budowy systemów fotowoltaicznych. Projektowanie aplikacji mobilnej oraz funkcjonalnego sklepu internetowego dla marki Emiter było dla mnie wyjątkowym wyzwaniem.
Chirurgia Plastyczna Dr Szychta
Jako grafik, miałem przyjemność współpracować z marką Chirurgia Plastyczna dr Szychta, która działa zarówno w Polsce jak i Stanach Zjednoczonych.
Powrót w górę