Moim celem przy realizacji tego projektu było stworzenie atrakcyjnej i nowoczesnej komunikacji marketingowej, która będzie wyróżniać tę markę na tle konkurencji.
Aby osiągnąć ten efekt, zadbałem o dobór kolorystyki zgodny z panującymi trendami oraz stworzyłem prostą i techniczną formę logo, które stało się fundamentem całej identyfikacji wizualnej. Siłą tożsamości wizualnej tej marki jest minimalizm, czysta i przejrzysta forma oraz jasna komunikacja przeznaczona dla tej branży. Udało mi się stworzyć atrakcyjną i nowoczesną identyfikację wizualną, która przyciąga uwagę i pomaga budować pozytywny wizerunek marki.
Jako projektant zawsze rozpoczynam proces twórczy od opracowania logotypu, który jest pierwszym krokiem do spójnej identyfikacji wizualnej.
Ważnym elementem jest dobór kolorystyki, wybór typografii i czcionki, które będą odgrywać kluczową rolę w następnych krokach projektowania identyfikacji wizualnej marki.
Skupiłem się na minimalizmie, który ubrany został w luksusowe odcienie złota i czerni.
Klasyczne zestawienie tych dwóch kolorów sprawdza się nawet w najbardziej nowoczesnych projektach i doskonale oddaje charakter tej marki.
Profesjonalizm marki powinien być zawarty w identyfikacji wizualnej, co pomaga zbudować rozpoznawalność w konkurencyjnym świecie.
Dlatego przy projektowaniu strategii komunikacji marki Paka Architekci, skupiłem się na komunikowaniu prestiżu firmy poprzez dobrze przemyślane elementy identyfikacji wizualnej.
Minimalistyczne oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne marki to priorytet, jaki postawiłem sobie na początku projektowania.
Dzięki temu logo marki zostało zastosowane również w oznakowaniu firmy, co sprawiło, że identyfikacja wizualna w przestrzeni publicznej stała się klarowna.