Projektowanie identyfikacji wizualnej dla kancelarii prawnej wymaga doświadczenia i znajomości tej branży.
Dlatego postawiłem na czytelną symbolikę, prostą typografię oraz spokojną kolorystykę. Fundament, jakim jest logo marki, został stworzony z myślą o funkcjonowaniu w przestrzeni publicznej i na wszystkich elementach identyfikacji wizualnej.
W tej identyfikacji wizualnej postawiłem na odcienie zieleni, ponieważ jest to kolor nadziei i ma uspokajające działanie.
W środowisku prawniczym zieleń jest również kojarzona z adwokatami, ponieważ jest to kolor ich tog.
Zaprojektowałem identyfikację wizualną, która jest rozpoznawalna w mgnieniu oka.
Projekty ulotek i innych materiałów drukowanych są przejrzyste i podkreślają profesjonalizm oraz powagę marki zajmującej się sprawami prawa. Wszystko to w ramach spójnej identyfikacji wizualnej.
Moje wsparcie w ukierunkowaniu strategii komunikacji jest widoczne we wszystkich elementach identyfikacji wizualnej marki Competia.
W budowaniu wizerunku tej marki postawiłem na minimalizm i prostotę, które są wymagane w branży prawniczej. Na tle tego minimalizmu wyróżnia się sygnet, który dodaje charakteru i indywidualności.
Przygotowałem prezentację multimedialną, której grafika jest całkowicie spójna z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.
Dzięki temu jakość komunikacji z pewnością się poprawi.
Projekt nowoczesnego stroju triathlonowego, który stworzyłem, jest jednym z elementów identyfikacji wizualnej marki.
Ten strój jest doskonałym sposobem na promowanie marki podczas zawodów i pokazanie jej nowoczesnego i sportowego charakteru.