Lifting logo oraz strategii marki to zadania, które zawsze opieram na solidnych fundamentach wieloletniej działalności firmy.
W przypadku tej realizacji, chciałem stworzyć coś unikatowego i niepowtarzalnego, dlatego zdecydowałem się na stworzenie własnego fontu, który będzie kontynuacją sygnetu tej marki, aby całość tworzyła spójny przekaz. Dzięki moim umiejętnościom projektowym i zaangażowaniu, udało mi się osiągnąć cel, jakim był nowoczesny design marketingowy, który wyróżnia tę markę na tle konkurencji.
Zanim przystąpiłem do projektowania logo dla marki, zapoznałem się z branżą, w której działa Klient.
W efekcie powstało logo, które jest prostym i minimalistycznym znakiem, a jednocześnie mocnym i wyrazistym. Moim celem było stworzenie sygnetu, który będzie wyróżniał się na tle konkurencji. W tym celu zastosowałem nietypową literę A oraz symetryczne połączenie liter J. Trzy kropki natomiast nawiązują do trzech głównych obszarów oferty marki: rachunkowości, księgowości i podatków.
Zawsze dbam o to, by każdy szczegół w projektach był dokładnie przemyślany i w pełni oddawał charakter marki.
W przypadku firmowych gadżetów, nadruk jest nie tylko sposobem na reklamę, ale także sposobem na podkreślenie profesjonalizmu i wyróżnienie się na tle konkurencji.