Logo dla nowego urządzenia sterylizującego powietrze.
Nowe logo dostosowałem wyglądem do stylu marki, ale także nadałem mu unikalny charakter, by wyróżniało się na tle innych produktów tej samej marki. Ważnym elementem tej realizacji było także dobranie odpowiedniej kolorystyki dla kampanii promocyjnej, tak aby najlepiej pasowała do produktu oraz grupy docelowej, do której kierowana jest komunikacja marki. Poza projektowaniem logo, przygotowałem również sesję zdjęciową i zadbałem o aranżację graficzną dla wszystkich elementów identyfikacji wizualnej.
Jako grafik miałam do zrealizowania projekt komunikacji marki dla nowego produktu.
W momencie wprowadzania nowości do sprzedaży, ważnym aspektem jest informacja o produkcie, jego zastosowaniach i zaletach. Moim zadaniem było więc stworzenie spójnych projektów dla kart produktowych, instrukcji obsługi, folderów, opakowań, ulotek reklamowych, naklejek, oznakowania itp., które miały pomóc w przekazaniu tej informacji potencjalnym klientom.
Oznakowania produktu, które jest spójne z identyfikacją wizualną.
Aby w prosty i przejrzysty sposób komunikować zalety urządzenia, stworzyłem dla oznakowania na obudowie produktu oraz na opakowaniach i pozostałych elementach identyfikacji wizualnej pakiet indywidualnych ikon. Dzięki temu logo i ikonografia stały się minimalistyczną formą komunikacji marki.
W ramach kampanii promującej nowe urządzenia marki Elzab Care, przeprowadziłem sesję produktową oraz opracowałem kompozycje foto aranżacji w pełnej obróbce graficznej.
Moje zdjęcia zostały wykorzystane w całej kampanii reklamowej urządzenia, a fotografie produktowe zostały wykorzystane zarówno w projektach graficznych materiałów drukowanych, jak i w promocji internetowej oraz na social mediach. Aranżacje packshot po kompleksowej obróbce graficznej stanowiły kolejny element brandingu dla marki Elzab.
W realizacji procesu brandingu nowego produktu ważne jest nie tylko zachowanie spójności wizualnej, ale też wyeksponowanie brandu w celu poprawienia rozpoznawalności marki.
Dlatego każdy element identyfikacji wizualnej, bez względu na format i miejsce jego ekspozycji (internet, przestrzeń publiczna), został przygotowany tak, aby był czytelny dla odbiorcy, estetyczny i przyciągający wzrok. Nawet pełne informacji karty produktowe, instrukcje obsługi oraz ulotki reklamowe są przejrzyste i ciekawe pod kątem grafiki.
Z wykorzystaniem doskonałych jakościowo packshotów, stworzyłem ciekawą komunikację dla potencjalnych klientów.
Projekty graficzne dla całej identyfikacji wizualnej zostały przygotowane w bardzo krótkim czasie, ze względu na zapotrzebowanie związane ze stanem pandemii na świecie i przyspieszonym wprowadzeniem produktu do sprzedaży. Mimo ograniczonego czasu, projekty zostały wykonane z najwyższą precyzją.