Zaprojektowałem teczkę reklamową o ponadczasowym designie, zgodnie z filozofią marki Propoint.
Moim projektem opartym na geometrycznych wzorach, również znajdujących się w logo firmy, nawiązałem do jej charakteru technicznego. Dzięki takiemu zabiegowi udało mi się uzyskać spójność z myślą przewodnią marki.
Zaprojektowałem teczki z charakterem.
Graficzny projekt teczki składał się z motywu graficznego umieszczonego na froncie oraz tylnej części zawierającej informacje o firmie i dane kontaktowe. Wykorzystałem maksymalnie powierzchnię projektu jako nośnik reklamowy, jednocześnie otrzymując efektowną okładkę dla dokumentów, kart produktowych i folderów reklamowych.
W ramach projektu reklamy w przestrzeni publicznej, stworzyłem nowoczesny design.
Zastosowałem czarne tło reklamy wielkoformatowej, które połączyłem z brandowym kolorem pomarańczowym marki Propoint. Uzyskałem estetyczny i ciekawy efekt, idealny dla dużego formatu komunikacji marketingowej.