Przy realizacji projektu identyfikacji wizualnej dla tej firmy, moim celem było stworzenie pozytywnego i spójnego wizerunku, który oddaje istotę oferty marki.
W projektach skupiłem się na stworzeniu delikatnej, kobiecej stylistyki, która doskonale komunikuje charakter firmy. Do realizacji tego zadania wykorzystałem wiele narzędzi i technik. Dzięki moim umiejętnościom projektowym oraz znajomości trendów w branding udało mi się stworzyć spójną i przemyślaną identyfikację wizualną, która przyciąga uwagę i przekazuje pozytywną energię.
Stworzyłem pełny branding, który został zapisany w Księdze Znaku.
Ta dokumentacja stanowi podstawę do konsekwentnego kreowania wizerunku marki w przyszłości i określa zasady, według których należy korzystać z elementów identyfikacji wizualnej.
Księgę Znaku, w której zawarta jest maksymalnie ustandaryzowana wersja znaku oraz dokładny opis jego budowy i znaczenia.
Dokumentacja ta zawiera także informacje dotyczące kolorystyki znaku, pola ochronnego, wersji monochromatycznej i achromatycznej oraz zalecanych rodzajów czcionek i kolorów tła. Wszystko po to, by zagwarantować spójność i jednolitość identyfikacji wizualnej marki w przyszłości.

Zobacz kolejny projekt

GT Auto Motors
Dla Klienta wykonałem szereg projektów, w tym reklamę wielkoformatową, banery reklamowe, oznakowanie floty oraz wizytówki i ulotki.
Revofund
Dla marki Revofund przygotowałem ofertę rebrandingu oraz zaprojektowałem elementy identyfikacji wizualnej, które podniosą jakość jej wizerunku.
Ministerstwo Gadżetów
Realizując projekt sklepu internetowego dla Ministerstwa Gadżetów, miałem na celu stworzenie przyjaznego i prostego w nawigacji miejsca, w którym klienci mogliby łatwo znaleźć nietuzinkowe, pomysłowe prezenty i upominki.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Virtual Technologies IT
Virtual Technologies to polska marka z branży IT, która dostarcza szereg rozwiązań informatycznych tworzonych na potrzeby rynku.
Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
InterRisk
InterRisk to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferująca szeroki wybór polis komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, szkolnych i zawodowych.
Data Courage
Moje zadanie polegało na kompleksowym stworzeniu Key Visuala i projektu identyfikacji wizualnej dla marki Data Courage należącej do grupy Jet Global - lidera branży IT, oferującego najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działającej na terenie ponad 30 krajów świata.
Pozytywna Kawka
Miałem przyjemność pracować nad projektem identyfikacji wizualnej dla kawiarni Pozytywna Kawka.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
Powrót w górę