Przy realizacji projektu identyfikacji wizualnej dla tej firmy, moim celem było stworzenie pozytywnego i spójnego wizerunku, który oddaje istotę oferty marki.
W projektach skupiłem się na stworzeniu delikatnej, kobiecej stylistyki, która doskonale komunikuje charakter firmy. Do realizacji tego zadania wykorzystałem wiele narzędzi i technik. Dzięki moim umiejętnościom projektowym oraz znajomości trendów w branding udało mi się stworzyć spójną i przemyślaną identyfikację wizualną, która przyciąga uwagę i przekazuje pozytywną energię.
Stworzyłem pełny branding, który został zapisany w Księdze Znaku.
Ta dokumentacja stanowi podstawę do konsekwentnego kreowania wizerunku marki w przyszłości i określa zasady, według których należy korzystać z elementów identyfikacji wizualnej.
Księgę Znaku, w której zawarta jest maksymalnie ustandaryzowana wersja znaku oraz dokładny opis jego budowy i znaczenia.
Dokumentacja ta zawiera także informacje dotyczące kolorystyki znaku, pola ochronnego, wersji monochromatycznej i achromatycznej oraz zalecanych rodzajów czcionek i kolorów tła. Wszystko po to, by zagwarantować spójność i jednolitość identyfikacji wizualnej marki w przyszłości.