Projektując logo, stworzyłem bazowy element identyfikacji wizualnej, który stał się fundamentem dla kolejnych realizacji dla Klienta.
Udało mi się zawrzeć w prostym i czystym kształcie całą ideę Pozytywnej Kawki, poprzez połączenie uśmiechu, książek ustawionych na półce oraz filiżanki gorącej kawy w sygnecie.
Key Visual jest motywem wiodącym w identyfikacji wizualnej, który spaja wszystkie projekty, zapewniając spójność wizualną.
Charakterystyczny wzór Key Visual zapada w pamięci odbiorcy, dzięki czemu staje się on znakiem rozpoznawczym dla danej marki czy produktu.
Przy projektowaniu elementów identyfikacji wizualnej, takich jak ulotki, foldery czy kupony, postawiłem na prostotę i przejrzystość komunikacji marketingowej.
Ograniczyłem treści do minimum i zastosowałem czystą i minimalistyczną grafikę, co pozwoliło na podniesienie jakości odbioru tej formy reklamy przez klientów.
W ramach projektu zaprojektowałem spójną z identyfikacją graficzną marki infografikę wraz z hasłami reklamowymi, które mocno eksponują pozytywną energię kawiarni Pozytywna Kawka.
W projekcie zastosowałem odpowiednią kolorystykę i połączyłem wszystkie elementy identyfikacji graficznej marki z motywem opartym na sygnecie, jako fundament. Efektem końcowym było osiągnięcie założonych celów brandingowych.
Ważnym aspektem było podkreślenie prestiżu marki.
Dążyłem do tego poprzez projekty graficzne, które nacechowane były elegancją i luksusem. Równie ważne było jednak realizowanie druków i oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego na najwyższym poziomie, co pozwoliło na stworzenie spójnego i profesjonalnego wizerunku kawiarni.
Projekty graficzne, które przygotowałem na potrzeby komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej, zostały zaprojektowane zgodnie z identyfikacją wizualną marki Pozytywna Kawka.
Zwracają one uwagę swoim wyglądem, jednocześnie prezentując prosty i minimalistyczny przekaz marketingowy w eleganckiej oprawie graficznej. Kolorystyka jest utrzymana w spokojnych barwach, które stanowią uzupełnienie dla całej identyfikacji wizualnej marki.
Przy projektowaniu i realizacji oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy, ważne jest aby projekt był efektowny i przemyślany.
Oprócz samej grafiki, ważne jest także zastosowanie odpowiednich rozwiązań technologicznych. Nowoczesne technologie pozwalają na stworzenie oznakowania trwałego, funkcjonalnego, a przy tym estetycznego i atrakcyjnego dla klientów. Dlatego też jestem zawsze skupiony na połączeniu estetyki z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi w swoich projektach.
Jako grafik realizujący projekt identyfikacji wizualnej, często współpracuję z architektami wnętrz, którzy wykorzystują moją pomoc, aby dekoracje były spójne z brandem.
W przypadku marki Pozytywna Kawka współpraca ta miała szeroki zakres i obejmowała wiele aspektów takie jak walory kolorystyczne czy też detale dekoracyjne. Razem analizowaliśmy jakie rozwiązania najlepiej pasują do koncepcji marki i jakie elementy najlepiej ją przedstawiają.