Projektując logo, stworzyłem bazowy element identyfikacji wizualnej, który stał się fundamentem dla kolejnych realizacji dla Klienta.
Udało mi się zawrzeć w prostym i czystym kształcie całą ideę Pozytywnej Kawki, poprzez połączenie uśmiechu, książek ustawionych na półce oraz filiżanki gorącej kawy w sygnecie.
Key Visual jest motywem wiodącym w identyfikacji wizualnej, który spaja wszystkie projekty, zapewniając spójność wizualną.
Charakterystyczny wzór Key Visual zapada w pamięci odbiorcy, dzięki czemu staje się on znakiem rozpoznawczym dla danej marki czy produktu.
Przy projektowaniu elementów identyfikacji wizualnej, takich jak ulotki, foldery czy kupony, postawiłem na prostotę i przejrzystość komunikacji marketingowej.
Ograniczyłem treści do minimum i zastosowałem czystą i minimalistyczną grafikę, co pozwoliło na podniesienie jakości odbioru tej formy reklamy przez klientów.
W ramach projektu zaprojektowałem spójną z identyfikacją graficzną marki infografikę wraz z hasłami reklamowymi, które mocno eksponują pozytywną energię kawiarni Pozytywna Kawka.
W projekcie zastosowałem odpowiednią kolorystykę i połączyłem wszystkie elementy identyfikacji graficznej marki z motywem opartym na sygnecie, jako fundament. Efektem końcowym było osiągnięcie założonych celów brandingowych.
Ważnym aspektem było podkreślenie prestiżu marki.
Dążyłem do tego poprzez projekty graficzne, które nacechowane były elegancją i luksusem. Równie ważne było jednak realizowanie druków i oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego na najwyższym poziomie, co pozwoliło na stworzenie spójnego i profesjonalnego wizerunku kawiarni.
Projekty graficzne, które przygotowałem na potrzeby komunikacji marketingowej w przestrzeni publicznej, zostały zaprojektowane zgodnie z identyfikacją wizualną marki Pozytywna Kawka.
Zwracają one uwagę swoim wyglądem, jednocześnie prezentując prosty i minimalistyczny przekaz marketingowy w eleganckiej oprawie graficznej. Kolorystyka jest utrzymana w spokojnych barwach, które stanowią uzupełnienie dla całej identyfikacji wizualnej marki.
Przy projektowaniu i realizacji oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego firmy, ważne jest aby projekt był efektowny i przemyślany.
Oprócz samej grafiki, ważne jest także zastosowanie odpowiednich rozwiązań technologicznych. Nowoczesne technologie pozwalają na stworzenie oznakowania trwałego, funkcjonalnego, a przy tym estetycznego i atrakcyjnego dla klientów. Dlatego też jestem zawsze skupiony na połączeniu estetyki z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi w swoich projektach.
Jako grafik realizujący projekt identyfikacji wizualnej, często współpracuję z architektami wnętrz, którzy wykorzystują moją pomoc, aby dekoracje były spójne z brandem.
W przypadku marki Pozytywna Kawka współpraca ta miała szeroki zakres i obejmowała wiele aspektów takie jak walory kolorystyczne czy też detale dekoracyjne. Razem analizowaliśmy jakie rozwiązania najlepiej pasują do koncepcji marki i jakie elementy najlepiej ją przedstawiają.

Zobacz kolejny projekt

Weldteam Sklep
Zaprojektowałem rozbudowany sklep internetowy dla marki Weldteam, lidera w dostarczaniu rozwiązań i technologii spawalniczych.
Fermo
Dla firmy Fermo stworzyłem projekty graficzne, które zostały wykorzystane do druku folderów i kalendarza trójdzielnego.
Weldteam
Firma Weldteam jest europejskim liderem w branży spawalniczej, oferując najlepsze rozwiązania i technologie spawalnicze. Współpracuje ona z największymi światowymi markami z sektora przemysłu ciężkiego, dzięki czemu zdobyła zaufanie wielu klientów.
Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
Webeco
Przy projektowaniu strony dla firmy WEBECO, która działa w branży informatycznej, zrealizowałem projekt graficzny strony typu landing page dla nowoczesnej aplikacji dla biznesu. Aplikacja ta oferowana przez WEBECO to nowoczesne rozwiązanie informatyczne dostosowane do potrzeb biznesowych.
Wideoprawnik
Projektując identyfikację wizualną dla aplikacji Wideoprawnik, postawiłem na nowoczesny i minimalistyczny design. Chciałem, aby aplikacja wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała użytkowników swoją prostotą i funkcjonalnością.
Data Courage
Moje zadanie polegało na kompleksowym stworzeniu Key Visuala i projektu identyfikacji wizualnej dla marki Data Courage należącej do grupy Jet Global - lidera branży IT, oferującego najnowsze rozwiązania z szerokiego zakresu analiz biznesowych i raportowania i działającej na terenie ponad 30 krajów świata.
Aviva
Marka Aviva to uznana na świecie grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie, która cieszy się dużą popularnością w Polsce.
Ministerstwo Gadżetów
Realizując projekt sklepu internetowego dla Ministerstwa Gadżetów, miałem na celu stworzenie przyjaznego i prostego w nawigacji miejsca, w którym klienci mogliby łatwo znaleźć nietuzinkowe, pomysłowe prezenty i upominki.
Extral Aluminium
Firma jest nowoczesną prasownią profili aluminiowych z wieloletnim doświadczeniem i od 2008 roku produkuje profile aluminiowe i komponenty, które dostarcza swoim klientom na rynek europejski.
Powrót w górę