Postawiłem na styl, który wyróżniałby się na tle konkurencji. Przy projektowaniu zdecydowałem się skupić na kolorystyce. Dominującą kolorystykę folderu zaczerpnąłem z sygnetu logo marki, aby zachować spójność z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej.
Aby sygnet nadal był wyraźny na tle treści, wybrałem tylko dwa z trzech kolorów z sygnetu logo. Dzięki temu powstał ciekawy efekt wizualny, który jednocześnie odpowiadał aktualnym trendom, a przez to był nowoczesnym folderu dla marki Fermo.
Dzięki dbałości o czytelne rozmieszczenie treści, eksponowanie kategorii ikonografią oraz ciekawymi fotografiami, stworzyłem przejrzystą całość dla firmy Fermo.
W projektach, które wykonałem, zadbałem także o dodatkowe detale jak projekt lakieru UV wybiórczo, który poprawił jakość druku. Dodatkowo dobrałem odpowiednią gramaturę papieru oraz zastosowałem foliowanie, aby jeszcze bardziej podnieść jakość druku produktów dla Firmy Fermo.