Wielkie rzeczy wymagają czasu!
Najpierw wykonałem szereg analiz, aby zbadać zachowania i potrzeby odbiorców. Dzięki temu moja nowa identyfikacja wizualna była jeszcze skuteczniejsza w osiąganiu celów marketingowych.
Prototypowanie rozwiązań to jedno z moich zadań.
Kiedy zaprezentowałem koncepcje logo wraz z opisem ich znaczenia oraz pomysł stworzenia spójnego i przemyślanego Key Visuala i identyfikacji wizualnej, w której integralną częścią było logo, firma Data Courage zdecydowała się podjąć ze mną długoterminową, stałą współpracę.
Koncepcja logo - od pomysłu do realizacji.
W założeniach logo miało ono podkreślać nowoczesny charakter firmy i mieć jasny i prosty przekaz, zrozumiały bez względu na narodowość odbiorcy. Stworzyłem sygnet oparty na bazie sześciokąta foremnego, nawiązujący do pnących się słupków (zysków). Jednocześnie forma logo nawiązywała do architektury wielkich światowych metropolii, w których firma Data Courage działa od wielu lat.
Stworzyłem nowe oblicze marki.
Rozpoczynając od projektu logo opracowałem spójny, minimalistyczny Key Visual o nowoczesnym designie, którego celem jest budowanie pozytywnego, a zarazem profesjonalnego wrażenia. Postawiłem na ponadczasowe trendy, które mimo upływu lat nie będą wymagały radykalnych zmian.
Przywiązanie do szczegółów jest bardzo ważne w projektowaniu graficznym.
Detale w identyfikacji wizualnej są równie ważne, co ogólny Key Visual, ponieważ pozwalają wyróżnić klienta, sprawiają, że jest on bliższy swojemu targetowi i otwarty na pozyskiwanie nowych odbiorców. Dlatego zadbałem o wszystkie dodatki, bez których współczesny biznes nie jest w stanie poprawnie komunikować się z odbiorcą.
Chciałem zadbać o odpowiedni poziom komunikacji marki z odbiorcą.
Najważniejszą rolę odgrywał szybki i łatwy dostęp do danych. Dlatego zaprojektowałem płaszczyznę wizualną, która była adekwatnie komunikatywna, a jednocześnie wyróżniała firmę na tle innych marek.
Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej dla firmy Data Courage stworzyłem system layoutów komunikacyjnych, które są pełne życia i dynamicznie ewoluują w zależności od zmieniających się potrzeb.
Dzięki temu marka jest w stanie dostosować swoje komunikaty do różnych sytuacji i odbiorców.
Efektywne promowanie marki poprzez skuteczną komunikację.
Zapewnienie spójności wszystkich projektów marketingowych to klucz do skutecznej komunikacji marki. Dzięki temu materiały drukowane stają się jeszcze bardziej efektywne w promowaniu firmy.