Wielkie rzeczy wymagają czasu!
Najpierw wykonałem szereg analiz, aby zbadać zachowania i potrzeby odbiorców. Dzięki temu moja nowa identyfikacja wizualna była jeszcze skuteczniejsza w osiąganiu celów marketingowych.
Prototypowanie rozwiązań to jedno z moich zadań.
Kiedy zaprezentowałem koncepcje logo wraz z opisem ich znaczenia oraz pomysł stworzenia spójnego i przemyślanego Key Visuala i identyfikacji wizualnej, w której integralną częścią było logo, firma Data Courage zdecydowała się podjąć ze mną długoterminową, stałą współpracę.
Koncepcja logo - od pomysłu do realizacji.
W założeniach logo miało ono podkreślać nowoczesny charakter firmy i mieć jasny i prosty przekaz, zrozumiały bez względu na narodowość odbiorcy. Stworzyłem sygnet oparty na bazie sześciokąta foremnego, nawiązujący do pnących się słupków (zysków). Jednocześnie forma logo nawiązywała do architektury wielkich światowych metropolii, w których firma Data Courage działa od wielu lat.
Stworzyłem nowe oblicze marki.
Rozpoczynając od projektu logo opracowałem spójny, minimalistyczny Key Visual o nowoczesnym designie, którego celem jest budowanie pozytywnego, a zarazem profesjonalnego wrażenia. Postawiłem na ponadczasowe trendy, które mimo upływu lat nie będą wymagały radykalnych zmian.
Przywiązanie do szczegółów jest bardzo ważne w projektowaniu graficznym.
Detale w identyfikacji wizualnej są równie ważne, co ogólny Key Visual, ponieważ pozwalają wyróżnić klienta, sprawiają, że jest on bliższy swojemu targetowi i otwarty na pozyskiwanie nowych odbiorców. Dlatego zadbałem o wszystkie dodatki, bez których współczesny biznes nie jest w stanie poprawnie komunikować się z odbiorcą.
Chciałem zadbać o odpowiedni poziom komunikacji marki z odbiorcą.
Najważniejszą rolę odgrywał szybki i łatwy dostęp do danych. Dlatego zaprojektowałem płaszczyznę wizualną, która była adekwatnie komunikatywna, a jednocześnie wyróżniała firmę na tle innych marek.
Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej dla firmy Data Courage stworzyłem system layoutów komunikacyjnych, które są pełne życia i dynamicznie ewoluują w zależności od zmieniających się potrzeb.
Dzięki temu marka jest w stanie dostosować swoje komunikaty do różnych sytuacji i odbiorców.
Efektywne promowanie marki poprzez skuteczną komunikację.
Zapewnienie spójności wszystkich projektów marketingowych to klucz do skutecznej komunikacji marki. Dzięki temu materiały drukowane stają się jeszcze bardziej efektywne w promowaniu firmy.

Zobacz kolejny projekt

Altera Porta
Współpraca z marką Altera Porta pozwoliła mi brać udział w tworzeniu nowej marki działającej w branży deweloperskiej od samego początku.
Madame Butterfly
Miałem przyjemność pracować nad projektami identyfikacji wizualnej dla nowej linii kosmetyków Madame Butterfly.
Ekobak
Projekt dla marki EKOBAK był dla mnie bardzo interesujący, ponieważ firma ta działa w szeroko pojętym obszarze ochrony środowiska, co jest bliskie moim osobistym wartościom.
Virtual Pass
Jako projektant graficzny, miałem okazję pracować nad marką Virtual Pass Safety Token, która jest narzędziem do dwupoziomowej autentykacji oferowanym przez polskiego dostawcę rozwiązań IT - Virtual Technologies IT.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
AG Recykling
Marka AG Recykling zajmuje się gospodarką odpadami i ich recyklingiem.
Virtual Technologies IT
Virtual Technologies to polska marka z branży IT, która dostarcza szereg rozwiązań informatycznych tworzonych na potrzeby rynku.
Paka Architekci
Jako projektant odpowiedzialny za stworzenie identyfikacji wizualnej marki Paka Architekci, przeprowadziłem cały proces od podstaw.
Qalcwise
Jako grafik miałem przyjemność zrealizować projekt poligrafii dla marki Qalcwise, specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu IT i będącej liderem w tej branży.
Daimley
Miałem za zadanie przygotować layouty szaty graficznej dla nowej strony firmy Daimley, specjalizującej się w obszarach HR.
Powrót w górę