Przystąpiłem do pracy nad projektem identyfikacji wizualnej dla nowej marki. Po poznaniu oczekiwań klienta i zapoznaniu się z branżą, w której działa marka, rozpocząłem tworzenie koncepcji i szkiców logo.
Po wybraniu najlepszej opcji, przystąpiłem do pracy nad ostatecznym projektem logo. Moim celem było stworzenie prostego i dynamicznego logo, które łączyłoby inicjały marki, a także oddawało ciepły, empatyczny charakter marki i jej unikalną pozycję na rynku.
Marki Atomed potrzebowała drukowanych nośników reklamowych do codziennej obsługi pacjentów, takich jak recepty, notesy, terminarzyki, teczki na wyniki badań, ulotki DL i wiele innych.
Po zapoznaniu się z wymaganiami marki, rozpocząłem pracę nad projektami, które miały być spójne z już istniejącą identyfikacją wizualną i umożliwić rozpoznawalność marki. Przy użyciu profesjonalnych narzędzi do projektowania graficznego, stworzyłem szereg nośników reklamowych, które spełniały wymagania klienta i były spójne z całą identyfikacją wizualną marki.
Dbałość o spójną i rozpoznawalną identyfikację wizualną jest bardzo ważna dla każdej marki, zwłaszcza w branży, w której konkurencja jest coraz większa.
Budowanie własnego brandu pozwala przedsiębiorcom wyróżnić się na tle konkurencji i stać się rozpoznawalnymi na rynku. W branży medycznej, każdy drukowany nośnik reklamowy, taki jak recepta, terminarz czy teczka, jest doskonałą okazją do promowania marki i budowania jej świadomości. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o to, by wszystkie te nośniki były spójne z identyfikacją wizualną marki i wyróżniały ją na tle konkurencji.
Zaprojektowałem dla Poradni Atomed nowy wizualny pattern oraz komunikatywne ikony, które stały się kluczem ich strategii marketingowej.
Postawiłem na prostą, czytelną typografię z charakterystycznym motywem kontrastu i barwy, która wyróżnia markę na tle konkurencji. Dzięki czytelnej infografice znacznie poprawiłem komunikatywność marki z jej Klientami i podkreśliłem design projektu identyfikacji graficznej.
Zaprojektowałem oznakowanie wewnętrzne, które pełniło funkcję zarówno drogowskazu, jak i reklamy usług.
W projekcie identyfikacji wizualnej drzwi gabinetów zostały wykorzystane motywy i ilustracje z poprzednich kampanii marketingowych, które zostały połączone z obecną identyfikacją wizualną prezentowaną w przestrzeni publicznej.
Stworzyłem rollupy reklamowych dla marki Atomed, które pojawiają się na sympozjach, zjazdach i szkoleniach medycznych.
Moim zadaniem było zaprojektowanie rollupów, które spełniały najwyższe standardy pod względem komunikacji i jakości wizualnej, a także były spójne z obecnym wizerunkiem marki Atomed.