Przygotowałem kilka wariantów logo, które miały stanowić fundament wizualny w brandingu.
Moim zadaniem było stworzenie projektów, które będą odzwierciedlać charakter i działalność marki. Klient zdecydował się na logo z sygnetem, który w sposób symboliczny prezentuje zakres działalności marki.
Tworzę spójne i charakterystyczne projekty, które wyróżniają markę na tle konkurencji.
Moje ostatnie logo dla marki Oshesh jest tego doskonałym przykładem. Prosta typografia kontrastuje z symbolicznym sygnetem, który nawiązuje do oferty restauracji. W kolorze i pozornym kształcie krewetki ukryte są kawałki pizzy, co doskonale wpisuje się w całą identyfikację wizualną marki. Dla marki Oshesh dopasowałem pastelowy sygnet do żywych odcieni zieleni, nadając identyfikacji wizualnej wyraźnego charakteru.
Skupiłem się na przekazie, którego celem było atrakcyjne pokazanie oferowanych produktów w taki sposób, by Klient czuł ją wszystkimi zmysłami.
Chciałem, by grafika pobudzała apetyt i zachęcała do skosztowania oferowanych potraw.
Projekt dla marki Oshesh został bardzo dobrze przyjęty przez klientów pizzerii.
Cieszę się, że mogłem wnieść swój wkład w sukces tej marki i jestem dumny z efektów naszej współpracy.