Sztuka tworzenia logo to proces, w którym trzeba połączyć kilka ważnych elementów takich jak graficzny znak opisujący markę, komunikowanie branży w której działa oraz osobowość grupy docelowej.
W przypadku mojego Klienta, którego targetem są głównie kobiety szukające pomocy w pozbywaniu się wszelkiego rodzaju defektów urody oraz kompleksów z nimi związanych, ważnym elementem było aby logo oddawało delikatność, subtelność i komfort, jakie oferuje ta branża.
Praca nad identyfikacją wizualną dla Chirurgii Plastycznej dr Szychta była skupiona na związku z doznaniem piękna ludzkiego ciała oraz komunikacji możliwości współczesnej medycyny, jakie oferuje ta dziedzina.
Wszystkie elementy graficzne, typografia oraz obrazy zastosowane w projekcie z założenia miały być prostymi, czystymi i pięknymi. Chodziło o to, aby przesłanie było jasne i odzwierciedlało filozofię oraz jakość usług oferowanych przez chirurgię plastyczną.
Zastosowałem pattern, który wymagał nietuzinkowych ozdobników graficznych, by nadać jej kobiecy charakter.
Elementy reklamy drukowanej, takie jak ulotki czy foldery, zostały także wzbogacone o złocenia, co dodatkowo podkreśliło elegancki i kobiecy wygląd projektu.
Stworzyłem projekt graficzny dla portalu o chirurgii plastycznej. Celem tego projektu było stworzenie witryny, która przybliży Pacjenta do tematyki zabiegów z zakresu chirurgii plastycznej i kosmetologii.
Aby ułatwić Pacjentom zdobycie informacji oraz zakupu produktów, na stronie został zintegrowany system sklepowy oraz blog poświęcony tematyce związanej z chirurgią plastyczną. Dzięki temu Pacjenci mogą znaleźć potrzebne informacje oraz uzyskać odpowiedzi na swoje pytania bez potrzeby wychodzenia z domu.