Zająłem się budowaniem wizerunku marki od podstaw.
Bez względu na branżę w jakiej działa marka, podstawą dotarcia do świadomości Klienta jest identyfikacja wizualna w przestrzeni publicznej oraz w sieci internetowej.
Pierwszym etapem budowania wizerunku marki Okna Kraków było dla mnie zaprojektowanie logo.
W kilku zaproponowanych przeze mnie projektach typografia nawiązywała do historycznego stylu miasta Krakowa, a pozostałe były najprostszą formą liter. Propozycje sygnetów to symbole okien w różnych stylach projektowych, które miały podkreślić związek marki z branżą stolarki okiennej.
W swojej realizacji postanowiłem zastosować dwa kolory brandowe – czerwony na froncie wizytówki i biały jako tło dla czarnej czcionki.
Do tego wybrałem uszlachetnienia druku oraz papier ozdobny ze strukturą. Wizytówki są bowiem podstawowym elementem identyfikacji wizualnej.
Dla firmy Okna Kraków, zaprojektowałem prostą stronę internetową typu one page.
Projekt graficzny layoutu wzbogaciłem o wizualizacje 3D, które nadają wartości w komunikacji marketingowej. Strona www jest responsywna i została zaprogramowana w oparciu o prosty CMS, tak by Klient mógł samodzielnie edytować treści. Dzięki takiej stronie, firma posiada wizytówkę w internecie, która pozwala zaprezentować się potencjalnym klientom.

Zobacz kolejny projekt

Pastuchy Producent Ogrodzeń Elektrycznych
Pastuchy to marka zajmująca się sprzedażą produktów dla rolnictwa. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment dostosowany do potrzeb rynku rolniczego. Dzięki swojej wyspecjalizowanej branży, marka Pastuchy ma nieograniczone możliwości projektowe, co widoczne jest w jej charakterystycznej identyfikacji wizualnej.
InterRisk
InterRisk to jedna z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferująca szeroki wybór polis komunikacyjnych, ubezpieczeń na życie, szkolnych i zawodowych.
Showroom Rządkowski
Zrealizowałem projekty graficzne oraz druk elementów identyfikacji wizualnej dla marki Showroom Rządkowski. Marka ta oferuje szeroki wybór wysokiej jakości podłóg, w tym winylowych, drewnianych, PCV oraz wykładzin dywanowych, idealnych zarówno do domu, jak i do biur, instytucji i firm.
TUZ Ubezpieczenia
Moim zadaniem było stworzenie przejrzystego i czytelnego projektu graficznego, który zaprezentowałby ofertę ubezpieczeniową w sposób atrakcyjny dla odbiorców.
Paka Architekci
Jako projektant odpowiedzialny za stworzenie identyfikacji wizualnej marki Paka Architekci, przeprowadziłem cały proces od podstaw.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Jet Reports
Dla marki Jet Reports (Jet Global), działającej w sektorze raportowania i analiz biznesowych, wykonałem pełny employer branding.
AG Recykling
Marka AG Recykling zajmuje się gospodarką odpadami i ich recyklingiem.
Wideoprawnik
Projektując identyfikację wizualną dla aplikacji Wideoprawnik, postawiłem na nowoczesny i minimalistyczny design. Chciałem, aby aplikacja wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała użytkowników swoją prostotą i funkcjonalnością.
Aviva
Marka Aviva to uznana na świecie grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie, która cieszy się dużą popularnością w Polsce.
Powrót w górę