Otrzymałem od Klienta w Briefie wszelkie dane techniczne produktu oraz jego nazwę, a także pełny opis targetu i przygotowaną strategię kampanii marketingowej.
Po wyczerpującej analizie przygotowałem w pierwszym etapie prac propozycje logo, które w założeniach miało mieć cechy wspólne z identyfikacją wizualną marki Virtual Technologies IT.
Stworzeniem kilka wersji logo dla nowej marki.
Projektowanie logo było początkiem całego procesu brandingowego, który miał na celu stworzenie spójnej i atrakcyjnej komunikacji wizualnej dla marki.
Zadbałem o to, by szata graficzna była ciekawa i czytelna.
Zamiast fotografii zdecydowałem się wykorzystać prostą ikonografię, rysunki opisujące działanie oraz zalety produktu. Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej oraz indywidualne rysunki zostały przygotowane w brandowych kolorach spójnych z kolorystyką identyfikacji wizualnej producenta.
Tworzenie przyjaznych dla użytkownika instrukcji obsługi to moja specjalność.
Dzięki czytelnym grafikom i prostym opisom, moje instrukcje pomagają w zrozumieniu i obsłudze różnych technologicznych rozwiązań, zwłaszcza dla osób, które nie znają zagadnień IT. Wierzę, że przyjazne dla użytkownika instrukcje są niezbędnym elementem marketingowym, ponieważ mogą przekonać potencjalnych klientów do nabycia produktu.
Podczas budowania wizerunku marki Virtual Pass ważne było dla mnie proste i jasne komunikowanie rozwiązań, które mają przecież wpływ na bezpieczeństwo korzystania z sieci teleinformatycznych, przez które przekazuje się wrażliwe dane.
Dlatego też stworzyłem design, który umożliwi idealną komunikację we wszystkich elementach identyfikacji wizualnej marki Klienta.
W mojej pracy nad identyfikacją wizualną marki Virtual Pass Safety Token, postawiłem na minimalizm i prostotę.
Wszystkie projekty opierały się na białym tle, a kolory brandowe marki stanowiły dodatkowy element dekoracyjny. Dzięki temu, udało mi się umieścić więcej rysunków i form bez naruszania minimalistycznego designu. Wszystko po to, aby lepiej przedstawić zalety produktu i zachęcić do jego zakupu.

Zobacz kolejny projekt

Revofund
Dla marki Revofund przygotowałem ofertę rebrandingu oraz zaprojektowałem elementy identyfikacji wizualnej, które podniosą jakość jej wizerunku.
KEI
Na zlecenie firmy KEI - Kultura, Edukacja, Informatyka - opracowałam strategię komunikacji wizualnej marki. W jednym spójnym obrazie firmy, musiałam zawrzeć szeroki zakres działalności i stworzyć komunikację wizualną marki jako szeroko rozumianego stowarzyszenia.
Mercaton
Projektowałem rozbudowaną i funkcjonalną, responsywną stronę internetową dla marki Mercaton, alternatywnej spółki inwestycyjnej, której misją jest pomnażanie kapitału od Inwestorów poprzez lokowanie go w spółki z branż takich jak: recykling, gaming, FMCG i nowoczesne systemy wspierające przemysł.
Okna Kraków
Dla firmy Okna Kraków, która oferuje sprzedaż oraz montaż stolarki okiennej, parapetów, rolet oraz drzwi i bram garażowych, zaprojektowałem logotyp oraz zrealizowałem projekty graficzne podstawowych elementów identyfikacji wizualnej marki.
Angolo Italiano
Zajmując się projektowaniem graficznym, miałem przyjemność pracować nad stworzeniem wizerunku marki Angolo Italiano.
Cybernuta
Stworzyłem identyfikację wizualną dla platformy edukacyjnej Cybernuta, która szybko stała się rozpoznawalna w przestrzeni publicznej i w Internecie.
Daimley
Miałem za zadanie przygotować layouty szaty graficznej dla nowej strony firmy Daimley, specjalizującej się w obszarach HR.
Pastuchy Producent Ogrodzeń Elektrycznych
Pastuchy to marka zajmująca się sprzedażą produktów dla rolnictwa. W swojej ofercie posiada szeroki asortyment dostosowany do potrzeb rynku rolniczego. Dzięki swojej wyspecjalizowanej branży, marka Pastuchy ma nieograniczone możliwości projektowe, co widoczne jest w jej charakterystycznej identyfikacji wizualnej.
Qalcwise
Jako grafik miałem przyjemność zrealizować projekt poligrafii dla marki Qalcwise, specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu IT i będącej liderem w tej branży.
Paka Architekci
Jako projektant odpowiedzialny za stworzenie identyfikacji wizualnej marki Paka Architekci, przeprowadziłem cały proces od podstaw.
Powrót w górę