Budowa wizerunku marki R11 Automation od podstaw była moim głównym zadaniem.
Najpierw przygotowałem wstępną analizę rynku oraz konkurencji marki, a następnie przystąpiłem do projektowania fundamentu marki, czyli logo.
W przypadku logo tej marki, postanowiłem skupić się na symbolicznym sygnecie, który miał stanowić symbol marki R11.
Aby zamknąć nazwę marki w samym sygnecie, potrzebowałem kreatywnego spojrzenia. Z kilku przygotowanych dla Klienta wersji projektów logo, wybrano minimalistyczną typografię, symboliczny sygnet oraz niebieski zestaw kolorystyczny dla całego brandu. Dzięki temu cała identyfikacja wizualna przyjęła nowoczesną formę i stanowiła spójną strategię komunikacji.
Moim zadaniem było przygotowanie projektów graficznych od podstaw, aż do finalnego etapu, czyli druku.
W ramach tego projektu przygotowałem także projekt uszlachetnień oraz dobrałem odpowiedni papier ozdobny o wysokiej gramaturze, aby finalnie uzyskać bardzo efektowne wizytówki.
Aby urozmaicić i uatrakcyjnić wszystkie elementy identyfikacji wizualnej, przygotowałem indywidualny pakiet ikon graficznych.
Te same ikony i ilustracje zastosowałem zarówno w materiałach drukowanych, jak i w komunikacji wirtualnej. Dzięki temu, komunikacja marki stała się bardziej interesująca i kolorowa, a jednocześnie rozpoznawalna.
Poprzez minimalizm graficzny udało mi się osiągnąć przejrzystość strony.
Dzięki temu komunikacja marki jest zrozumiała dla każdego odbiorcy, bez względu na jego znajomość branży.