Nowoczesna komunikacja wizualna marki to przejrzyste i pomysłowe rozwiązania w projektowaniu graficznym.
Kolorystyka jest ważnym elementem spójnej tożsamości wizualnej.
Nie chodzi tylko o wzór czy kluczowy obraz, ale przede wszystkim o zachowanie koloru we wszystkich elementach graficznych, zarówno na drukowanych, jak i elektronicznych materiałach. Zadbałem o to, by kolorystyka była spójna we wszystkich komunikatach marki.
Aby przygotować projekty identyfikacji wizualnej, niezbędne jest zrozumienie otoczenia firmy poprzez przeprowadzenie analizy marketingowej.
Dla marki KEI, której strategią jest rozpowszechnianie edukacji artystycznej, informatycznej, społecznej, obywatelskiej i zawodowej, ważne jest, aby ten cel komunikować w projektach wszystkich elementów identyfikacji wizualnej.
Stworzyłem logo dla firmy KEI, które opiera się na inicjałach nazwy i jest połączeniem trzech grup marki: Kultura, Edukacja, Informatyka.
Stworzyłem indywidualną typografię, zaprojektowałem sygnet z literką K, składającą się z trzech poziomych kresek, nawiązujących do trzech grup działalności marki oraz jej trzech założycieli.
Moim celem było stworzenie prostego i przejrzystego logo, które nie przesadzałoby z formą i skupiałoby się na treści.
Dzięki temu udało mi się osiągnąć estetyczny przekaz w komunikacji marki oraz zbudować długofalową współpracę z Klientem. Ważne było dla mnie, aby zachować minimalizm i prostotę, co pozwoliło na osiągnięcie założonych celów.

Zobacz kolejny projekt

Cruz Verde
Dla hiszpańskiej kliniki weterynaryjnej Cruz Verde z Madrytu zaprojektowałem pełną identyfikację wizualną oraz responsywną stronę internetową.
Elzab
Marka Elzab jest szeroko znana na całym świecie jako producent urządzeń fiskalnych, drukarek i wag elektronicznych. Moja współpraca z tą marką polegała na odświeżeniu jej logo oraz opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz projektowaniu materiałów reklamowych.
Aviva
Marka Aviva to uznana na świecie grupa ubezpieczeniowa notowana na giełdzie, która cieszy się dużą popularnością w Polsce.
Showroom Rządkowski
Zrealizowałem projekty graficzne oraz druk elementów identyfikacji wizualnej dla marki Showroom Rządkowski. Marka ta oferuje szeroki wybór wysokiej jakości podłóg, w tym winylowych, drewnianych, PCV oraz wykładzin dywanowych, idealnych zarówno do domu, jak i do biur, instytucji i firm.
GT Auto Motors
Dla Klienta wykonałem szereg projektów, w tym reklamę wielkoformatową, banery reklamowe, oznakowanie floty oraz wizytówki i ulotki.
IZI Projekt
IZI Projekt z Piekar Śląskich, projektuje i buduje maszyny przemysłowe, urządzenia i konstrukcje dla automatyki przemysłowej.
Propoint
W ramach realizacji dla firmy Propoint, zajmującej się robotyką i automatyką przemysłową, miałem okazję przygotować elementy identyfikacji wizualnej marki.
Wideoprawnik
Projektując identyfikację wizualną dla aplikacji Wideoprawnik, postawiłem na nowoczesny i minimalistyczny design. Chciałem, aby aplikacja wyróżniała się na tle konkurencji i przyciągała użytkowników swoją prostotą i funkcjonalnością.
Oshesh
Marki Oshesh, specjalizuje się w wypieku pizzy według włoskiej receptury oraz przygotowaniu oryginalnego sushi.
Mazda
Projektowanie logo dla takiej marki jak Mazda Mirai Motors było wyzwaniem, ponieważ musiało ono odzwierciedlać spójny wizerunek znanej na całym świecie identyfikacji wizualnej japońskiego koncernu.
Powrót w górę