Nowoczesna komunikacja wizualna marki to przejrzyste i pomysłowe rozwiązania w projektowaniu graficznym.
Kolorystyka jest ważnym elementem spójnej tożsamości wizualnej.
Nie chodzi tylko o wzór czy kluczowy obraz, ale przede wszystkim o zachowanie koloru we wszystkich elementach graficznych, zarówno na drukowanych, jak i elektronicznych materiałach. Zadbałem o to, by kolorystyka była spójna we wszystkich komunikatach marki.
Aby przygotować projekty identyfikacji wizualnej, niezbędne jest zrozumienie otoczenia firmy poprzez przeprowadzenie analizy marketingowej.
Dla marki KEI, której strategią jest rozpowszechnianie edukacji artystycznej, informatycznej, społecznej, obywatelskiej i zawodowej, ważne jest, aby ten cel komunikować w projektach wszystkich elementów identyfikacji wizualnej.
Stworzyłem logo dla firmy KEI, które opiera się na inicjałach nazwy i jest połączeniem trzech grup marki: Kultura, Edukacja, Informatyka.
Stworzyłem indywidualną typografię, zaprojektowałem sygnet z literką K, składającą się z trzech poziomych kresek, nawiązujących do trzech grup działalności marki oraz jej trzech założycieli.
Moim celem było stworzenie prostego i przejrzystego logo, które nie przesadzałoby z formą i skupiałoby się na treści.
Dzięki temu udało mi się osiągnąć estetyczny przekaz w komunikacji marki oraz zbudować długofalową współpracę z Klientem. Ważne było dla mnie, aby zachować minimalizm i prostotę, co pozwoliło na osiągnięcie założonych celów.