Klasyczna czerń i biel to ponadczasowe kolory, które doskonale sprawdzają się w grafice i identyfikacji wizualnej wielu marek.
W połączeniu z odcieniami szarości, tworzą one elegancki i prestiżowy wizerunek marki, podkreślając luksusową ofertę i dając do zrozumienia, że mamy do czynienia z profesjonalną i godną zaufania marką. W mojej pracy przy projektowaniu elementów identyfikacji wizualnej tej marki, postanowiłem dodać szlachetne złoto jako detal, który podkreśli elegancję i styl tej marki. Dzięki moim umiejętnościom projektowym oraz znajomości trendów w branding udało mi się stworzyć atrakcyjną i elegancką identyfikację wizualną, która przyciąga uwagę i pomaga budować pozytywny wizerunek marki.
Key visual stworzony dla marki oddaje w pełni jej charakter.
W tym przypadku odszedłem od standardów projektowania key visuala. Zamiast tego, stworzyłem wzór, który doskonale kojarzy się z ofertą marki - parkietem ułożonym w jodełkę.