Przygotowałem kilka propozycji logo dla sieci włoskich sklepów spożywczych, które nawiązywały do charakterystycznych elementów włoskiej kultury i stylu.
Wszystkie projekty były starannie przemyślane, tak by idealnie pasowały do specyfiki firmy oraz jej odbiorców.
Projekt logo dla sieci włoskich sklepów spożywczych.
Dla włoskiego Klienta zaprojektowałem logo, które symbolizuje włoską kuchnię i kulturę. W projekcie wykorzystałem charakterystyczny sygnet nawiązujący do układu wąskich uliczek włoskich miasteczek oraz kolorystykę włoskiej flagi, by podkreślić przynależność marki do Włoch.
Italia w sposób wyrazisty jest obecna w projektach reklamowych.
Aby wzmocnić wizerunek sklepów z oryginalnymi produktami z Włoch, zdecydowałem się na mocne zielone tło we wszystkich projektach. Projekty folderów, ulotek i kart rabatowych oraz obrandowania opakowań były przygotowywane z największą dbałością o jakość i estetykę, a także z wykorzystaniem wyrazistej, żywej kolorystyki.